Breloczki reklamowe dla klientów
Jeśli postanowiłeś, że to właśnie breloczki reklamowe będą promować Twoją markę, wybierz modele,które pasują do profilu firmy. Jeśli zajmujesz się branżą motoryzacyjną, możesz do breloczków doczepić miniatury samochodów lub logo znanej marki aut, które promujesz. Dobrym rozwiązaniem jest również dołączenie do gadżetów pokrowca na klucze. Może on być wykonany ze skóry lub innego materiału. Wybierz jego kolor. Powinien być spójny z logo Twojej firmy.
Branża budowlana
Klientom branży budowlanej zaoferuj Breloczki reklamowe z zawieszką w postaci domu. Taki model będzie im się kojarzył z własnym mieszkaniem. Pamiętaj o umieszczeniu na breloku danych własnej firmy. Możesz także zamówić modele w postaci klucza, który także symbolizuje marzenia o własnym lokum. Śmiesznym dodatkiem do gadżetu będzie także miniatura kasku pracownika budowy. Z kolei praktyczny dodatek to na przykład miarka, która na pewno się przyda każdemu z nas.
Breloczki reklamowe dla uczniów
Jeśli Twoja oferta skierowana jest do uczniów szkół, także breloczki reklamowe powinny zostać zaprojektowane z myślą o nich. Mogą to być miniaturki długopisów, notesów, pokrowce na MP3 lub klucze do domu. Przydadzą się także symboliczne zawieszki w postaci globusa, kompasu lub plecaka. Możesz także dołączyć do gadżetu miniaturki przyborów szkolnych, jak linijka lub gumka do ścierania.