
Nie masz pomysłu na ciekawą reklamę swojej firmy? Nie stać Cię na naprawdę drogie kampanie reklamowe, które są organizowane na przykład przez firmy marketingowe? Spokojnie, nie zawsze reklama firmy musi być bardzo kosztowna. W przypadku niższych kosztów na pewno na efekty takiej kampanii będzie trzeba czekać o wiele dłużej, ale skoro wydajemy niewielkie pieniądze to na prawdę opłaca się takie rozwiązanie. Przykładem takiej kampanii może być chociażby miły gadżet dawany przez firmę w różnych sytuacjach. Co może być takim dobrym gadżetem?Na początek zacznijmy może od tego gdzie i kiedy warto rozdawać swoim Klientom lub partnerom biznesowym i innym firmom takie gadżety reklamowe. Oczywistym jest to, że produkty tego typu można wręczać w przypadku robienia zakupów czy też korzystania z usług. Jeśli wartość zakupu lub usługi przekracza określoną kwotę to w ramach promocji dodajemy drobny gadżet. Zobaczysz jak wiele osób będzie na siłę coś dokupować, aby tylko dostać taki właśnie gadżet. Można zorganizować także drobny konkurs z nagrodami w postaci gadżetów oraz rozdawać je na różnego rodzaju spotkaniach promocyjnych, na przykład piknikach czy małych koncertach.
Skoro już wiesz gdzie i kiedy należy rozdawać firmowe gadżety reklamowe to czas, aby porozmawiać trochę o tym jaki powinien być taki gadżet. Po pierwsze wcale nie musi być to kosztowny prezent, ale ważne jest, żeby był przydatny. Im bardziej gadżet jest przydatny w życiu tym będzie on się cieszył większą popularnością. Dobrym przykładem tego może być pendrive, breloczek do kluczy, kubeczek, parasolka czy nawet koszulka. Szczególnie koszulki są tutaj dobrym pomysłem, gdyż duże logo na tym ubraniu będzie doskonale widoczne nawet z dużej odległości.
Wspomniałem już o logo i oczywiście to kolejny ważny element jaki muszą posiadać nasze gadżety reklamowe. Zamawiając dużą ilość danego produktu prawie zawsze można się dogadać z producentem, aby ten zamieścił na swoich produktach logo lub nazwę naszej firmy. Kupując gadżety w hurtowych ilościach naprawdę nie zapłacimy za nie zbyt dużo.
Dobry tekst na wprowadzenie 🙂
Dzięki 🙂